tears in heaven? yessda.

hej alla! då sitter man på skolan då.. varit på ungdomsmottagningen, och tagit blodtryck.. hade lite för högt, så måste ligga en kvart ! men sen fick jag åka tillbaka till skolan.. men då vi kom, skulle vi egentligen ha stöd, men så säger rektorn, tyvärr får ni åka hem :( och vi bara NEEEEI! vi hinner inte bussen, så nu måste man sitta här en timme tilll dåe. men vad gör det? man har en dator, och sina kompisar! :) <3

men till överskriften nu då ! ni minns igår, när jag va jätte glad, och happy över killen?  1 månad och grejer.. nejdå. idag blev det slut.. han skickade sms å sa att han inte hade någon känslor. vad kan man göra?
måste ju självklart komma vidare, men svårt är det! så vet inte direkt om det kommer någon långa inlägg från mej främöver, men får väl prova!

längtar till helgen, då ska jag till mommy <3 och kolla på filmen last song, och skanna alla barnfoto av meg och familjen till datoren, typ 1000 kort o.O men det klarar jag! :D kanske ni får fler barnkort dåe? ska bli lite skönt att få dom inn också, istället för att ta kort av kort med system kameraen :) men iaf, nu har ni uppdateringen för idag!  tror nog inte det kommer flera nu ! tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Roshanna

sv: Haha ja Photoshop kostar pengar:P

2010-09-09 @ 16:53:32
URL: http://elros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0