random ?

aajust det! glömde bloggen ett tag nu. Har inte haft dator helr så det är kanske en ursäkt för mig? och det med skolan , har mycket - nej egentligen inte , men ändå - långa dager, buss till och från skolan , sen hem och städa och så. sen så är pappa lite med datorn, at man inte får använde den för mycket, och kan inte direkt blogga på lektioner heller :) därför jag bloggar nu, när vi har rast :) bara för att säge ; i am still alive :) för dom som inte visste det :) och en nyhet sedan senaste blogg innlägg, JAG har tagit skolkort, och fan va jag ble nöjd! har aldrig blivit nöjd, och jag fick inte ens sitta elr stå vart jag ville, ni kommer fatta att jag gillar dom när jag lägger dom ut på bloggen :) iaf enskildfoto kommer snart ut, när jag får det på tlf :)

är ni nöjda med eran skolfoto? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0