god kväll?


Hej alla!
idag har jag varit ute en sväng med Ole- Johnny , Svein Egil och Ponuts! Dom åt på arams, medan jag kollade på. Hade nyss åtit frukost så orkade ingen mat.. efter det åkte svein egil och pontus hem, och jag och ole johnny satt kvar där. Plutsligt kommer Madde och Julia in, och vi börjar prata lite med dom.

Sen gick vi till centret, och åt pommesfrites och MILKSHAKE , fast vi drack milkshaken ;) haha! efter det körde Ole- Johnny mej hem på traktoren sin, något som var rätt kul faktiskt.. men jämt då jag satte mej inn, kollade  alla  och då menar jag verkligen alla som satt ute på burger king på oss.. haha, så körde vi! Tack för skutsen Svein Egil och Ole- Johnny :) (a)

föressten har ladda upp headeren, vad tycker ni? Kanske ni kan berätta för mej vilken program ni använderför att redigera bilder, osv? Hade blivit jätte tacksam förstår ni. dagens fråga från mej, til er !


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Längre ner i bloggen :P

2010-09-05 @ 20:12:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0