detta är vad drömmer är lagde av :)


hei igjen :)
god kväll, kan man väl säge nu? iaf, idrotten va rätt bra faktiskt. och det får man inte höra ofta från mej, ärligt! vi fick välje om vi ville gå promenad eller ha fri idrott! hur skönt är inte det? självklart välde dom flesta promenad, bland annan va jag en ut av dom :) men fast vi välde det, så fick vi kasta klot också ! jag klarade 5,85 meter ! (a) rätt nöjd, och på längden klara jag 2,50 ? (a) fast jag inte hoppade alls :D så jag är jätte nöjd!

nu sitter man hemma då, på rummet med ont i magen. men för att komma till överskriften då, detta är vad drömmar är lagde av: ). I nian, i fjol fick vi en sista uppgift, att göra en dröm prosjekt. jag¨va ju typ aldrig på lektion (olika årsaker), så jag lagde ett bildspel, hoppas ni gillar det. Och för att vara ärlig, jag tycker det va rätt bra! vilket betyg hade du gitt denna ? om du hade vorit lärare? gissa också vad jag fick !:)

men
nu blir det att ladda upp filmer från mobilen till youtube, från gamla skolan och lite så ! :) Så kommer det nog fler videoer igenom veckan ! vad vill ni ha för filmer egentligen?

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0