höstlove, gud va gott!


det börjar gå mot kallt asså! Det är väl inte bara jag som har märkt det? Har hänt fler gånger att jag inte har orkat gå ut asså, då har jag tagit på mig långkalsonger! Och det kändes underbart! Går typ aldrig utan längre! Det är svin kallt! Men iaf blir det gott med lite kulde också. Hade blivit tråkigt i längden om man skulle haft bara varme, som i Egypten (?) kanske. vet inte!

Skolan idag var as lång! verkade som om det aldrig skulle sluta! älskling kom också idag, och det kändes gott att hålla om honom igen! Saknar honom så otroligt mycket, att det inte finns ord. Men iaf, så ser jag honom om fem dager - och det känns väldigt länge! Stackaren, har inte ens höstlov han! haha, ska reta honom lite extra för det till onsdagen! Föressten är min berättelse klar :D Någon som är intereserad av att jag lägger ut den på bloggen?


tänker på höstlovet som vi hade förra året! Då Julie, Jag, Alexander, Andreas, Linus, Markus, Rita och min låtsas mamma Eva! Tänker på hur kul vi egentligen hade det! Saknar det så otroligt mycket faktiskt! Haha, på bilden är det från höger: Julie, Jag, Andreas, Och Linus! Saknar det faktiskt! bästa turen till danmark asså! <3

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0